tisdag 19 februari 2013

Check

Listan


Det som är klart
Rättat elevarbeten tre av fyra klasser check.
Rättat NP första delen check.
Pratat och diskuterat med kollegor på jobbet check.
Diskuterat och resonerat med kollegor på facebook check.
Hjälpt en kollega i mitt utvidgade kollegium check.
Druckit hinkvis med kaffe check.
Börjat med maten hemma check.
Skrivit en packlista till i morgon check.
Skrivit en lista till jobbet i morgon check.

Kvar att göra
Rätta sista klassen.
Städa skrivbordet.
Planera ett grammatikarbete. Puh, önskan från språklärarna.....
Planera ett klimat/miljötema med min närmsta kollega :)
Dricka kaffe.
Prata med min tänkom-kompis om iup om han orkar.
Dricka kaffe.
Skriva andra dokument i all oändlighet tills jag får åka hem och ta med mina barn på en tågutflykt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar